Jak to vypadalo po kampani a co plánujeme dál?

Jak to probíhalo po kampani?


Crowdfundingová kampaň s GTee je dávno za námi. Avšak od samotného konce kampaně do distribuce produktových odměn nás provázelo více problémů než jsme čekali. 


Nejprve nás zasáhly technologické komplikace, kdy se nám nepodařilo dostát naší deklarace voděodolného materiálu. Technologické prostředky nám nedovolily aplikovat voděodolnost takovým způsobem, jakým jsme chtěli, proto jsme se rozhodli tuto vlastnost nakonec neaplikovat.


Jakmile jsme měli materiál připravený, posunuli jsme se z výrobního procesu materiálu do distribuce k nám do České republiky, kde jsme už měli připravené a natěšené švadleny. Co nás to ale nepotkalo – záhadný a do dnes konspirační koronavirus.

 

První koronavirové komplikace nás potkaly už na hranicích při importu materiálu do České republiky. Když se nám podařilo materiál konečně přepravit do naší šicí dílny v Třebíči, tak přišla karanténa a celou výrobu nám zavřela. Bylo to jak z bláta do louže.


Každopádně i přes tyto nezdary se nám podařilo produkty vyrobit a rozeslat našim přispěvatelům. Mnoho z nich jsme dokonce navštívili osobně a prohodili tak kus řeči. Celá distribuce nám zabrala týden a ještě teď v době psaní článku nám zbylo pár nedoručených odměn. Užívali jsme si ale každou minutu a zákazníci nám to vraceli pozitivní zpětnou vazbou.


Jaké jsou další plány?


V Mowement věříme, že technologie a udržitelnost jsou synergií naší budoucnosti. Náš dlouhodobý cíl je vytvářet technologicky progresivní sportovní oblečení s důrazem na udržitelnost. 


Nejprve se musíme zaměřit na rozšíření povědomí o naší značce a především pak GTee. Jeden z krátkodobých cílů je vytvořit celou kolekci z našeho materiálu, která bude reflektovat prvky minimalismu, propracovaného designu a funkčnosti. 


Zároveň pracujeme s konceptem širšího propojení technologií a sportovního oblečení. Určitě je na co se těšit. 🙂